Jaarverslag 2017

Het voedselprogramma en het muskietennettenproject zijn met groot succes voortgezet.

Ook zijn er bijbels gekocht en verspreid. Daarnaast is daar waar nood was financieel bijgesprongen (zie brieven Father Paul).

Uit de brieven blijkt dat onze giften erg vruchtbaar zijn, het sterftecijfer nog steeds omlaag gaat, een grote groep armen wordt bereikt en gezinnen geholpen worden te overleven in barre omstandigheden.

Beleidsplan 2018

We willen ons blijven focussen op het bewezen succesvolle voedselprogramma. Daarnaast willen we ons richten op het financieel steunen van het muskietennettenproject aan het begin en aan het eind van regenseizoen (oktober en april).

Financieel jaarverslag 2017

Voedselprogramma en HH. Missen (misstipendia voor arme pastoors in Malawi ter ondersteuning van hun armen):

Ingekomen:       €       6282,40

Uitgegaan:         €       6282,40