Jaarverslag 2020

Door tijdgebrek en te weinig mankracht hebben we slechts 1 nieuw project kunnen ontwikkelen: er is begonnen op scholen de leerlingen te voorzien van een maaltijd (de enige vaak die dag, omdat ouders niet kunnen voorzien in voeding)

Het voedselprogramma is ook dit jaar voortgezet en het muskietennettenprogramma gehandhaafd . Daarnaast is zoveel mogelijk ingezet op aanvragen van armen voor medicatie en medische ondersteuning. Daarnaast zijn catechetische materialen aangekocht ter ondersteuning van de cathecismuslessen.

Armen komen nog steeds van heinde en ver om de behandelde muskietennetten aan te vragen.

Beleidsplan 2021

Door tekort aan mankracht en tijd zullen de bestaande projecten voortgezet worden. Nieuwe projecten worden echter verplaatst naar de toekomst.

Financieel jaarverslag 2020

Voedselprogramma en HH Missen (misstipendia voor arme pastoors in Malawi ter ondersteuning van hun armen)

Ingekomen:           €   6762.40

Uitgegaan:            €   6762.40